Salam Muhibah dari Cosmopoint Sabah

Salam Muhibbah! Dari KLMU Sabah
Jika anda telah mendarat ke laman web ini, bermaksud anda telah melawati laman web Kolej Teknologi Cosmopoint Cawangan Kota Kinabalu Sabah yang dikendalikan dan dikemaskini oleh Bahagian Kemasukan & Pendaftaran Pelajar Baru Cosmopoint KK Sabah.
Setelah anda meneliti program Diploma yang sesuai dan diminati untuk pengajian peringkat Diploma di Cosmopoint Kota Kinabalu Sabah, anda bolehlah mengisi Borang Pra Pendaftaran Online kami yang disediakan. Dalam tempoh terdekat, Perunding Kursus kami akan menghubungi anda untuk urusan pendaftaran seterusnya.
Pendaftaran sebagai pelajar baru hanya muktamad setelah Bahagian Kemasukan & Pendaftaran Pelajar Baru Cosmopoint Kota Kinabalu Sabah menilai keputusan SPM anda ( atau yang berkaitan) layak mengikuti program yang dipilih, telah menghantar salinan SPM dan Kad Pengenalan berserta Yuran Pendaftaran Program.
Untuk melancarkan proses pendaftaran anda, setelah mengisi Borang Pra Pendaftaran Online kami, sila faks salinan SPM dan Kad Pengenalan anda ke 088-250991, dan pastikan tertulis Nombor Telefon Anda dan No. Rujukan: CICT / KK / Alwieharry(2011)
Untuk informasi selanjutnya, sila hubungi 088-260991 [waktu pejabat] atau SMS ke 019-8097660.
Sekian, terima kasih.
Alamat Kami:
Kolej Teknologi Cosmopoint
Menara MAA, Level 4
No. 6 Lorong Api-Api 1
88000 Kota Kinabalu
Sabah, MALAYSIA

Tel: 088-260991
Faks: 088-250991

Leave a comment